Krachttraining: het gewicht dat je leven lichter maakt.

Contact met Leroy

DUO TRAININGEN

Samen trainen, persoonlijk resultaat.
Wil je graag de voordelen van personal training, maar vind je het leuker en voordeliger om dit samen te doen? Dan is Duo Training de perfecte keuze. Wij regelen een passende duopartner, of je neemt zelf iemand mee.

Jullie trainen samen onder begeleiding van dezelfde personal trainer, maar ieder krijgt een persoonlijk schema op maat. We werken doelgericht aan kracht, fitheid en jullie individuele doelen.

Samen trainen motiveert en maakt het betaalbaarder, zodat je langer en consistenter kunt blijven sporten. Jullie trainen in onze exclusieve studio met topapparatuur.

Ga voor de beste shape en de sterkste versie van jezelf!

 

Tarieven:
10 sessies: € 65,00 per les p.p.
20 sessies: € 60,00 per les p.p.
40 sessies: € 55,00 per les p.p.

Reviews

J
Juditha Melssen
6 maanden geleden

Tot mijn verassing is mijn vetpercentage van 28 % naar 22% gegaan ik ben een stuk sterker geworden. Dit heb ik bereikt na 1 jaar 2x per week gefocust trainen.

Lees verder
D
Dotte Luinenburg
6 maanden geleden

Leroy is een super kundige en fijne trainer, absolute aanrader!

Lees verder
J
Justin Posthumus
3 jaar geleden
Lange tijd bij Leroy Grau getraind en met groot succes! Heb snel mijn doelen weten te behalen door Leroy en zijn top team! Sinds dien ben ik een stuk gezonder en fitter gaan leven en kan ik dit tot op het heden goed volhouden!
Lees verder
D
Debby
2 jaar geleden

Ik vond het heel spannend om de stap te nemen om naar een personal trainer te gaan, maar ik ben bij dat ik het gedurfd heb. Leroy en zijn medewerkers zijn ontzettend aardig en luisteren goed naar je. Ze weten waar ze het over hebben en kunnen dat op een relaxte en enthousiaste manier overbrengen. Zij hebben mij laten zien dat ik veel meer kan dan ik ooit voor mogelijk had gehouden. En dat voelt super goed!

Lees verder
J
Jesse Aalten
2 jaar geleden

Afgelopen 3 maanden getraind by Leroy onder leiding van Justus en Rafaël. De één op één sessie is net dat eerste duwtje in de rug wat je nodig hebt. Het heeft mij gebracht tot waar ik nu sta. Zelfdiscipline en de kracht om door te gaan waar andere mensen stilstaan. Het verschil met een andere sportschool is dat er hier echt gewerkt word met één persoon en dat is jezelf. Je doel word werkelijkheid, mits je er zelf ook aan toegeeft… Wat mij betreft is dit trainen op het hoogste niveau!

Lees verder
D
Denley Felisie
3 maanden geleden

Ik heb online personal training gevolgd bij Leroy en dit was een top ervaring. Omdat ik op CuraƧao woon ging alles op afstand, en dat werkte perfect.

Door mijn drukke leven was 5x per week trainen niet meer haalbaar. Dankzij Leroy train ik nu 3x per week met hetzelfde resultaat. Slimmer in plaats van meer. De trainingen zijn doordacht opgebouwd: juiste oefeningen, juiste volume en volledig afgestemd op mijn situatie en doelen.

De persoonlijke begeleiding was uitstekend. Via video's kreeg ik gerichte feedback op techniek en houding, en het voedingsschema en de wekelijkse check-ins hielden me scherp.

Zeker een aanrader als je serieus resultaat wil behalen, ook met weinig tijd.

Lees verder
G
Gonny Hobbel
2 jaar geleden

Na 20 jaar yoga merkte ik dat mijn lichaam om meer kracht ging vragen. De sportschool was niet een per se plek waar ik me prettig voelde maar na een positief verhaal van een goede vriendin, ben ik toch gestart bij Leroy Grau. En wat een verademing vergeleken bij mijn eerdere sportschool ervaringen. Leroy en zijn medewerkers weten haarfijn hoe een (vrouwen)lichaam werkt en wat dit lichaam nodig heeft nu ik in overgang ben. Het team is onwijs kundig en met veel enthousiasme word ik begeleid. Alles toegespitst op mijn conditie, mijn lijf en mindset. Ik word uitgedaagd, ondersteund en in een rustige, veilige en prettige setting. Het personal training aspect is fantastisch en het grootste cadeau wat ik mij zelf in deze fase van mijn leven geef. Op deze manier trainen maakt echt verschil. De training is effectiever en leuker. Ik ben erg blij met het resultaat dat ik na vier maanden al merk; ik voel mij fitter, vitaler, slaap beter, mijn hormonale balans is verbeterd, mijn lichaam is krachtiger en niet onbelangrijk: strakker geworden. Kortom de beste keuze die ik in deze fase van mijn leven kon maken en ik ga hier niet meer weg.

Lees verder
J
Jeannette Hessels
2 jaar geleden

"Next level" krachttraining!

Lees verder
R
Robert Meijer
2 jaar geleden

Bij Leroy train je in een hele prettige omgeving met veel gelijk gestemde, lekker trainen maar niet dat overdreven gedoe van alleen maar hele grote spierballen en six packs, naast Leroy ook andere fijne instructeurs, kortom voor mij heerlijk!

Lees verder
P
Paul Suyker
2 jaar geleden

Leroy weet ontzettend veel over krachttraining en voeding en hij begeleidt kundig. Hij is altijd enthousiast wat maakt dat het gezellige trainingen zijn. De combinatie van kundig advies, workout schema's, voeding en enthousiasme maakt dat doelen stellen en je eraan houden makkelijk wordt. Ik merk dat ik altijd met sprongen vooruit ga in kennis, kunde en resultaten als ik een tijdje weer met Leroy train.

Lees verder
Contact met Leroy