Krachttraining: het gewicht dat je leven lichter maakt.

Contact met Leroy

DUO TRAININGEN

Samen trainen, persoonlijk resultaat.
Wil je graag de voordelen van personal training, maar vind je het leuker en voordeliger om dit samen te doen? Dan is Duo Training de perfecte keuze. Wij regelen een passende duopartner, of je neemt zelf iemand mee.

Jullie trainen samen onder begeleiding van dezelfde personal trainer, maar ieder krijgt een persoonlijk schema op maat. We werken doelgericht aan kracht, fitheid en jullie individuele doelen.

Samen trainen motiveert en maakt het betaalbaarder, zodat je langer en consistenter kunt blijven sporten. Jullie trainen in onze exclusieve studio met topapparatuur.

Ga voor de beste shape en de sterkste versie van jezelf!

 

Tarieven:
10 sessies: € 65,00 per les p.p.
20 sessies: € 60,00 per les p.p.
40 sessies: € 55,00 per les p.p.

Reviews

M
Mirjam Steinbuch
3 jaar geleden
Krachttraining onder begeleiding van Leroy heeft een fantastische fysieke en mentale boost gegeven, nadat ik vele jaren zonder begeleiding heb getraind. Zowel kracht, conditie als ook het plezier zijn toegenomen. Ondanks de hogere belasting en inspanning heb ik vrijwel geen blessures meer door motiverende en ook kritische begeleiding door Leroy. Door afwisseling en telkens nieuwe doelen stellen blijf ik super gemotiveerd!
Lees verder
P
Peter van der Reijden
3 jaar geleden
Kennis van zaken en sympathiek. Feitelijk heb je niet meer nodig dan dit in een goede PT. Opvallend is de hoge mate van aanpasbaarheid van trainingen op basis van fitheid, (kleine) blessures, etc. Niet een standaard riedel afdraaien maar echt kijken wat past bij de doelen en de staat van het lichaam op dat specifieke moment.
Lees verder
K
Kaoutar Idrissi
3 jaar geleden
Ik train een paar weken bij Leroy en het is een fijne ruimte met diverse apparatuur. Er wordt samen gekeken naar je doelen en hoe je het beste je doelen kan behalen. De trainingen zorgen dat je jezelf uitdaagt en je hebt plezier. De medewerkers zijn vriendelijk en professioneel. Ik krijg duidelijk uitleg en advies. Verder is het een schone ruimte op een mooie locatie.
Lees verder
C
Caspar Pessers
2 jaar geleden

Ondanks mijn drukke leven, waarin ik de hele wereld ove reis en ik veel etentjes heb waar de verleiding op de loer ligt, helpt Leroy mij om in shape te blijven waarbij ik mij het lekkerst voel. De combinatie van krachttraining, lifestyle en coaching werkt al zeven jaar onwijs goed voor mij. Ik kan het iedereen aanraden!

Lees verder
J
Joyce Datema
2 jaar geleden

Ik train nu ruim 2 jaar bij Leroy. Vond het een aardige drempel om personal training te gaan doen. Zo happy dat ik dit gedaan heb. Kan echt niet meer zonder. Fijn team en daagt me op een fijne manier uit :-) Aanrader!

Lees verder
J
Jesse Aalten
2 jaar geleden

Afgelopen 3 maanden getraind by Leroy onder leiding van Justus en Rafaël. De één op één sessie is net dat eerste duwtje in de rug wat je nodig hebt. Het heeft mij gebracht tot waar ik nu sta. Zelfdiscipline en de kracht om door te gaan waar andere mensen stilstaan. Het verschil met een andere sportschool is dat er hier echt gewerkt word met één persoon en dat is jezelf. Je doel word werkelijkheid, mits je er zelf ook aan toegeeft… Wat mij betreft is dit trainen op het hoogste niveau!

Lees verder
P
Paul Suyker
2 jaar geleden

Leroy weet ontzettend veel over krachttraining en voeding en hij begeleidt kundig. Hij is altijd enthousiast wat maakt dat het gezellige trainingen zijn. De combinatie van kundig advies, workout schema's, voeding en enthousiasme maakt dat doelen stellen en je eraan houden makkelijk wordt. Ik merk dat ik altijd met sprongen vooruit ga in kennis, kunde en resultaten als ik een tijdje weer met Leroy train.

Lees verder
P
Philip Haafkens
3 jaar geleden
Mijn complimenten over Leroy Grau personal training. Zeer professioneel en vriendelijk personeel prima begeleiding en de trainings faciliteit is ook perfect. Het voelt als thuis komen als je daar gaat trainen!
Lees verder
R
Robert Meijer
2 jaar geleden

Bij Leroy train je in een hele prettige omgeving met veel gelijk gestemde, lekker trainen maar niet dat overdreven gedoe van alleen maar hele grote spierballen en six packs, naast Leroy ook andere fijne instructeurs, kortom voor mij heerlijk!

Lees verder
D
Debby
2 jaar geleden

Ik vond het heel spannend om de stap te nemen om naar een personal trainer te gaan, maar ik ben bij dat ik het gedurfd heb. Leroy en zijn medewerkers zijn ontzettend aardig en luisteren goed naar je. Ze weten waar ze het over hebben en kunnen dat op een relaxte en enthousiaste manier overbrengen. Zij hebben mij laten zien dat ik veel meer kan dan ik ooit voor mogelijk had gehouden. En dat voelt super goed!

Lees verder
Contact met Leroy